جزیره من
جزیره من

جزیره من

بازی فینال فوتسال


                           


در جمعه شب 1392/1/9در سالن ورزشی علی آباد بازی حساس فینال بین دو تیم فوتسال المپیک و شاهین سرخ برگزار شد. در فینال این دوره مسابقات، که با استقبال تماشاگران وتشویقهای آنان همراه بود واین تشویقها زیبایی بازی را صد چندان میکرد، نتیجه، 2 بر 1 به نفع شاهین سرخ، رقم خورد.


                                
                                

در نیمه ی اول اکبر اعتدادی گل اول تیمش، شاهین سرخ را به ثمر رسانید و در نیمه دوم رضا شریفی گل تساوی را از روی نقطه ی پنالتی درون دروازه شاهین سرخ فرستاد تا این بازی زیبا به وقت های اضافه کشیده شود. در نیمه ی اول وقت اضافه  اکبر اعتدادی گل دوم خود و تیمش را زد. در نیمه ی دوم تیم شاهین سرخ که با حملات تیم المپیک روبه رو بود توانست با دفاع از گل برتری خود، نتیجه مورد پسند را به دست بیاورد.

 

در پایان این مسابقه به تیم شاهین سرخ جام قهرمانی اهدا شد و به نیمهای اول تا سوم نیز جوایزی اهدا گردید. در اختتامیه این سری مسابقات محمد اعتدادی به عنوان مرد اخلاق و وحید نظری بیشترین گل زده، معرفی شدند وجوایزی نیز به این عزیزان تقدیم شد.


در اختتامیه این دوره مسابقات جناب آقای محمدتقی شعیبی عضو شورای اسلامی علی آبادبالا به ایراد سخنرانی پرداختند که در ادامه بخشهایی از آن بیان خواهد شد:


سخنرانی آقای محمد تقی شعیبی رئیس شورای اسلامی علی آباد:

امتیاز دهی و شمارش در ورزش وسیله هستند، هدف یک چیز دیگریست. حتی آن تیمی که ظاهراً بازنده می شود برنده است. چون به هدف که ورزش کردن است می رسد. هدف در ورزش این است که ما به نقاط ضعف و قوت خودمان پی ببریم. آن نقاط قوت را تقویت کنیم و آن نقاط ضعف را سعی کنیم برطرف کنیم و هدف دوم آن است که همکاری را یاد بگیریم. تیمی که همکاری نداشته باشد بازنده می شود، اگرچه اعضای آن تیم قوی باشند و تک تک آن افراد بازیکنان خوبی باشند. این در زندگی اجتماعی ما نیز وجود دارد. اگر در جامعه همکاری باشد جامعه پیشرفت می کند. این را در تیم یاد میگیریم.

ایشان در ادامه افزودند:

در رابطه با هزینه، این هزینه ای که اعلام شده قطعی نیست به هیچ وجه.  هزینه ی زیادی از طرف دهیاری شده که این سالن در این ایّام راه بیفتد. این هزینه ها از طرف دهیاری است.

اگر انشا الله برنامه ریزی صورت بگیرد و کار روی روال انجام شود، در آن زمان مربی خواهد آمد و قراردار خواهد بست و بازیکن و شاگرد میگیرد. در آینده در فرصتی مناسب دقیقاً توضیح خواهم داد که روال به چه شکل خواهد بود.

هرچقدر تعداد کسانی که به سالن می آیند و از آن استقبال می کنند بیشتر باشد به همان مقدار هزینه ی سالن کاهش پیدا می کند و اگر برعکس تعداد کم شود هزینه افزایش پیدا می کند چون مربی و سالن مخارجی دارد که باید تأمین شود. به طور مثال هزینه ی برق مصرفی در سالن باید به شکلی تأمین شود.

همانطور که میدانید سالن ها در همه جا خصوصی می باشند یعنی خودگردانند و دولتی نیستند. هزینه ی نظافت و برق و حقوق کارکنان و آب و صندلی باید از همینجا تأمین شود. هزینه هم مطمعناً بدانید که کم خواهد شد ولی نه در حدی که مجانی شود.

به همه ی تیمهایی که برنده شدند و همه عزیزان تبریک می گویم و همانطور که عرض کردم، همه برنده هستید چون همه ورزش کردید .

برای همه شما آرزوی موفقیت وسلامتی دارم.




در تصویر بالا تیم شاهین سرخ را در حال تمرین مشاهده می کنید.







نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 http://yasminaqueen.blogfa.com/

سلام.
واقعا باشگاه عالی ساختن.دستشون درد نکنه...امیدوارم که مردم علی آباد هم قدر بدونن و در حفظش کوشا باشن..
شور و اشتیاق بین جوونا رو زیاد کرده همه تو عید از باشگاه حرف می زدن...گویا گاهی هم میشه خانوادگی از باشگاه استفاده کرد؟؟؟!!!! به هر حال اینم یه ایده خوبیه.
راستی شنیدم فاطمه اعتدادی همون فوتسالیسته علی آبادی هم اومده بوده...واقعا افتخار علی آبادیاست...چرا راجع بهش چیزی نگفتین؟

سلام
دارم روی یه مطلب درمورد همین باشگاه کار میکنم که به زودی میزارمش رو سایت. راستش موضوع درباره ی عالی آباد زیاد دارم که به ترتیب به همه میپردازم.
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد