جزیره من
جزیره من

جزیره من

سالن ورزشی شهداء علی آباد

در تاریخ 19 بهمن 1391 سالن ورزشی شهداء علی آباد افتتاح شد تا بعد از سالها نیاز اهالی به خصوص جوانان برای داشتن مکانی ویژه ورزش برطرف شود.

برای ساخت این سالن ورزشی 570 میلیون تومان هزینه شده و زیربنای زمین آن 2592 مترمربع است. عرض آن 48 متر و طولش 54 متر می باشد.


ایجاد این سالن ورزشی تحولی در علی آباد پیش آورده. استقبال از این سالن ورزشی به قدری زیاد بوده که در برخی ساعات خیابان ها و کوچه های علی آباد خلوت می شود و اهالی برای انجام ورزش یا تماشای آن به این سالن که حالا درحال تبدیل شدن به یک باشگاه ورزشی است، می روند.



استفاده از این مکان ورزشی تنها از طرف جوانان نیست بلکه افراد موی سپید هم در جمع دوستداران ورزش قرار دارند که در این مکان دور هم جمع میشوند و با انجام مسابقات ورزشی از جمله والیبال و فوتسال علاوه بر ایجاد جو صمیمی و سالم، سلامت خود را تضمین می کنند. همین حضور افراد از سنین مختلف باعث شده تا بین این افراد دوستی و آشنایی بیشتر از پیش به وجود بیاید.

در تصویر زیر میتوانید مکان این سالن را در علی آباد مشاهده کنید.

                         


این سالن  یا باشگاه ورزشی از ساعت هشت صبح تا دوازده شب باز است و در روزهای زوج از ساعت 9 تا یازده و سی ویژه استفاده بانوان می باشد که این اشتراک بین آقایان و بانوان میتواند هرچه بیشتر بر صحت و سلامت افراد جامعه در علی آباد مؤثر باشد. این استقبال بانوان، تنها از طرف خانمهای علی آباد نبوده بلکه از علی آباد پایین(ماساخول، به زبان اهالی علی آبادبالا) هم بانوانی به آن مراجعه می کنند.

زمین سالن ورزشی علی آباد به صورت چند منظوره و با خط کشی های مناسب برای والیبال، فوتسال و بسکتبال طراحی و ساخته شده و در آینده قرار است امکانات لازم برای انجام کشتی، ورزشهای رزمی و دفاع شخصی و بسکتبال هم به آن اضافه شود.

می توان با وجود استعدادهای فراوان در علی آباد که تا قبل از این یا فراموش شده اند و یا در شهرهای دیگر به شکوفایی رسیده اند ، منتظر شکوفایی آنها در علی آباد بود.

در این مکان که با استقبال بسیار زیاد مردم علی آباد هم روبه رو بوده مسابقات فوتسال برگزار می شود و حتی به برندگان جوایزی هم داده میشود. افراد زیادی در این سالن ورزشی اوقات خود را با ورزش پر می کنند تا علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح و روان و اخلاق هم برسند.


در پایان منظره ای زیبا از سالن ورزشی شهداء علی آباد در میان گلهای وحشی

نظرات 1 + ارسال نظر
علی امیری پور جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:56 http://pc-destroy.blogfa.com

سلام خوبی مطلب های جدید نمیزاری .راستی به این وبلاگم که تازه درستش کردم سربزن.
www.pc-destroy.blogfa.com

سلام
اتفاقا امروز میخواستم یه مطلب بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد