جزیره من
جزیره من

جزیره من

اسامی کاندیداهای شورای اسلامی در علی آباد


در این بخش میتوانید اسامی کاندیداهای شورای اسلامی در علی آباد را ببینید. انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 24 خرداد برگزار خواهد شد.


 

اسامی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی علی آباد ( طبق حروف  الفبا)

عموجان اعتدادی

خانم معصومه ربیع زاده

خانم لیلا ربیع زاده

علی رکوعی

حسن سلیمانی

محمد تقی شعیبی

حسن شمسی زاده

عباس مهری

روح الله نظری

 

لازم به ذکر است که آقایان محمد تقی شعیبی و عموجان اعتدادی در دوره های قبل به عنوان شورای اسلامی در علی آباد سابقه ی اجرایی دارند.


از این تعداد پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علل بدل انتخاب خواهند شد. تعداد اعضای انتخاب شده بستگی به جمعیت منطقه دارد. در علی آباد جمعیت بیشتر از دو هزار نفر است به همین دلیل پنج نفر شورا به عنوان اعضای اصلی انتخاب و برای آن مقدار بیشتر از دو هزار نفر ، دو نفر هم به عنوان اعضای علل بدل  انتخاب خواهند شد.


 به امید انتخاب بهترین ها.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:46

چند نفر باید انتخاب بشه ؟ من شنیدم قراره 5 نفر انتخاب شه . واقعیت داره ؟

درسته. قراره 5 نفر انتخاب شه. میتونی اطلاعات تکمیلی رو که اضافه کردم ببینی.

محمدرضا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد