جزیره من
جزیره من

جزیره من

در طبیعت


امروز میتونید در جزیره من تصاویر دوستان و هم محلی های علی آبادی را در کنار طبیعت و زیبایی های علی آباد ببینید.

(تقدیم به دوستان و هم محلی های عزیز)

 

...لطفا تصاویر این قسمت را کپی نکنید...







































 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی امیری پور پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 http://beckta.ir

واقعا مهدی جان از این که می بینم با این امکانات همچیم مطالب وهمچین وبلاگی داری خوش حالم انشاالله موفق باشی عزیزم
سعی تو رو باید ستایش کرد
برات یه بنر تبلیغاتی درست می کنم تو سایتم می ذارم دیگه این تنها کمکی هست که می تونم زحمات تو رو به دنیا نشون بدم

قربونت علی جون
دیگه چیکار کنیم ، کاریه که از دستمون بر میاد. بازم به معرفتت که قدر زحمت رو میدونی. مطمعن باش ساختن بنر و گذاشتن تو سایت میتونه بزرگترین کمک به وبلاگم باشه. قربون دستت عزیزم.

DESTROY سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد