جزیره من
جزیره من

جزیره من

این روزها


به تقویم کاری ندارم؛ انگار این روزها حس عجیبی دارم

غم خواستنی شده، گریه کردنی، اشک زیبا و ریختنی

اگر برای حسین باشد .

آری محرم است






دو آهنگ زیبا از محسن چاوشی با موضوع محرم و امام حسین(ع)

برای دانلود ادامه مطلب را ببینید

 

آهنگ زیبای ظهر عطش با صدای محسن چاوشی


قسمتی از متن این اثر زیبا:


ای تشنه شهید سر بریده

دل از سر و از پسر بریده

در ظهر عطش مگر چه دیدی

گز جام جهان نظر بریدی

ای آب حیات دین احمد

ای کشتی امت محمد

بگزار که در غمت بمیرم

کز چشم تو خون بها بگیرم


بی سر و سامان تو ام یا حسین

دست به دامان تو ام یا حسین

بر سر نی زلف رها کرده ای

با جگر شیعه چه ها کرده ای

...



غدیر خون

اثر بسیار زیبا که در واقع یک مرثه عاشوراییست با صدای محسن چاوشی تقدیم به عاشقان حسین علیه السلام

قسمتی از متن این اثر:


ای داغ جوون و پیر دیده

دریای غم از کویر دیده

با اینهمه غم چیکار کردی

که عالم رو بی قرار کردی

دلداده به دین و سر سپرده

ای آبرو از یزید برده

با خنجر و نیزه خو گرفتی

با خون خودت وضو گرفتی


چشم تموم دنیا گریون بشه

وای اگه شام غریبون بشه


کوفه پر از آدم رو سیاهه

کوفه پر از رفیق نیمه راهه

دستای عباس رو نشون گرفتن

تو کربلا غدیر خون گرفتن

....


 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:36 http://katoul-afraz.persianblog.ir

گاهی باید احساس نکنی، تا احساست کنند! گاهی باید کسی باشی که نیستی، تا کسی که بودی باشی! گاهی باید چشم ها را بست، تا تو را ببینند! گاهی باید خوابید، تا شاید بیدارت کنند! گاهی باید رفت، تا بودنت احساس شود…

عطایی بروجردی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:22

محسن چاووشی رو خیلی دوست دارم تمامی آهنگاش فوق العادست مخصوصا آهنگهایی که واسه اهل بیت خونده.محسن جان شیر مادر حلالت.

در زمستان اسیری گم شدم بی ردپا
نیست گرما جز به ها، کو اجاق خنده ها
خنده های تلخ باشم مرحم تنهاییم
یا ز اشک شور می نوشم به تعجیل شفا
عشق دو حرفی من تا کی شوم دلتنگ تو
من شوم در کوچه ها بی چتر و بارانی رها
خا طرات مرده ام را زنده کردی چاووشی
وقت موعود تو بیا در کوچه ها سه شنبه ها

... ممنون دوست عزیز. درست گفتی چاوشی فوق‌العاده ست. اگه خواستی ادامه شعر بالا رو بخونی برو تو قسمت (( شعر)) تو همین وبلاگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد