جزیره من
جزیره من

جزیره من

نرم‌افزار متن ترانه های محسن چاوشی (اندروید)


امروز و در این مطلب طرفداران محسن چاوشی میتونن نرم‌افزار فوق‌العاده ی متن ترانه های محسن چاوشی رو که ساخته یکی از دوستان و هم محلیهای علی آبادی هست رو دانلود کنند. 

حتماً دانلود کنید ولذت ببرید. 

بخشهایی از این نرم افزار:

- معرفی آلبوم ها  به همراه نمایش تصویر کاور

- متن تک آهنگ های استاد چاوشی 

- بیوگرافی محسن چاوشی 

- و... 

دانلود با حجم 4 مگابایت 


تشکر از مصطفی امیری پور و به امید کارها بیشتر 


نظرات 3 + ارسال نظر
هوادار پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:58

از اعماق رویاهایم ،فریادهایم را سکوت میکنم
تا در حقیقت بمیرد این جسد متحرک
میان اینهمه دروغ های واقعی
زیر آوارهای باران مانده ام با چتر آهنی
میشوید خوبی هایم ،را نمیبرد پلیدیهایم را ،
بس که سنگین شده ام سیل ها هم طرفم نمی آیند
بی تو من اینم نه کمتر نه بیشتر ...

ممنون واقعا زیبا بود.

هوادار پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 http://tarfdaranebaradvaemad.mihanblog.com/http://

√ ایـن روز هـــا

بیـشـتــــر از هــر زمــانــی

دوســت دارم خــودم بـاشـــــم ...

دیـگــر نـه حـرصِ بدســت آوردن را دارم ...

و نـه هــراسِ از دســت دادن را …

هــر کـــس مــرا مـــی خـواهـد ، بـه خـاطــر خـودم بخـواهــد …

من دلـــم هــوای خـودم را کـرده اســت …!!!
.

هوادار پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:19

فرامــــوش می شـــوم

راحتــــ تر از ردپــایــی بر برفـــ

که زیر برفـــی تازه دفــن می شود

راحتـــ تــر از خاطـــره ی عطــر گیجــی در هــوا

که با رهگــذری تــازه از کنارتـــ رد می شود

و راحتـــ تـــر از آنکــه فکر کنی

فـــرامــوش می شــوم . . .!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد